Home Onze dienstverlening Lokale activiteiten De winkel Party & Catering Contact Foto's van de winkel

Hoe werkt onze bezorgservice?

Hiernaast staan de groepen waarin u kunt bestellen.
Klik op een produkt groep en u kunt verder zoeken in de sub groepen. Als u het aantal aangeeft en u klikt op het plaatje dan komt deze aan de rechterkant in het winkelmandje.

Als u klaar bent dan drukt u op "verder gaan", en dan vult u, uw gegevens in. Daarna drukt u op "plaats mijn bestelling" en uw bestelling is verzonden.

Waar bezorgt Troefmarkt de Reus?

Troefmarkt de Reus bezorgt in de omgeving van Grootschermer.

O.a. in de plaatsen Grootschermer, Driehuizen, Zuidschermer, De Woude, Oost-, en Westgraftdijk, Starnmeer, Stompetoren en Schermerhorn.

 Tot waar worden de boodschappen gebracht?

De bezorger brengt de boodschappen in de keuken en in de koelkast.

Wanneer bezorgt Troefmarkt de Reus?

Troefmarkt de Reus bezorgt in Grootschermer (iedere dag),

Maandagwijk: De Woude, Oost-, en Westgraftdijk,  Starnmeer
Dinsdagwijk: Zuidschermer en omstreken,
Woensdagwijk: Grootschermer, Driehuizen en Westdijk (Alkmaar)
Donderdagwijk: Stompetoren e.o. en  Schermerhorn e.o..

Worden bestellingen geweigerd?

Indien Troefmarkt de Reus  twijfelt aan de echtheid van een bestelling,  kan de order éénzijdig worden geannuleerd.

Wat gebeurt er als een artikel niet geleverd is?

Troefmarkt de Reus  streeft er naar om uw bestelling compleet bij u af te leveren.
Mocht er een gevraagd artikel ontbreken, dan leveren wij een vervangend produkt.
Wij overleggen dan met u of u het produkt wilt houden.
Voorkom teleurstelling en plaats tijdig uw bestelling.

Hoe worden de artikelen vervoerd?

Om de kwaliteit van uw boodschappen te garanderen, vervoeren wij uw boodschappen in dozen, de gekoelde artikelen in een koelbox.

Kan ik artikelen ruilen of terugbrengen naar de winkel?

Ja. Als u ontevreden bent over een artikel dat geleverd is, belt u met Troefmarkt de Reus .

Neemt Troefmarkt de Reus statiegeldartikelen en lege kratten mee terug?

Ja.  Alle artikelen met statiegeld.
Ook nemen wij diverse oude of gebruikte artikelen in zoals: lege flessen voor de glasbak,  plastick tassen,  lege batterijen, gebruikt frituurvet, oude kleding, oud papier (alleen in overleg)

Hoe kan ik bij Troefmarkt de Reus betalen?

Zodra u een bestelling hebt geplaast, krijgt u via e-mail een order-overzicht toegezonden. Hierop vindt u uw bestelling terug. Er wordt bij aflevering contant afgerekend, mits anders is overeengekomen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Ja, u hebt uw eerste bestelling doorgegeven. U kunt altijd bij bestellen.

Is er een minimum bedrag voor levering van de geplaatste bestelling?

Nee, er is geen minimum bedrag .

Hoe lang van te voren moet ik bestellen?

U bestelt uw boodschappen minimaal 1 dag  voordat we in uw wijk komen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt een besteloverzicht per e-mail direct na bestelling toegezonden.

Zijn er kosten verbonden aan het bestellen?

Nee, Troefmarkt de Reus brengt geen bijdrage in rekening voor het verzamelen en bezorgen van uw bestelling.